dilluns, 15 de juny del 2009

15/06/09 - INSTAL.LAT A TEWET

DIA 15

He canviat de residència. Ara estic instal·lat a Tewet (parada 15 del Chao Phraya Express). És una zona on hi ha escoles, una universitat...
Vaig sondejar el tema a peu, caminant per Samsen Road. Un carrer molt llarg, sense cap atractiu en particular però que m'agrada molt, potser per les paradetes de menjar, potser per les “botigues” de tot tipus que hi ha, potser pel cafè amb wi-fi...(www.thamnahome.com)
En aquest cafè hi ha una dona d'uns 60 anys que es va enamorar de mi el primer cop que hi vaig passar (modèstia a part). No sé per què, em va començar a parlar en francès, (jo només en parlo un pétit peu, s'escriu així?) després d'una bona estona de seguir-li la corrent, ja no em quedava més vocabulari i vaig intentar fer-li entendre que era de Barcelona. Encara va ser pitjor: ho va provar en italià, després. Aquí vaig entendre una paraula: bello (veieu com es va enamorar de mi?). I després, ja en anglès només em deia: come back, come back!
Res, doncs, que estic instal.lat a prop del riu, bastant a la punta del mapa que tinc, en una guest house força autèntica, on agafo wi-fi de la del costat, molt més cara. Per dins és tot de fusta, la mestressa és prou amable. Això sí, el lavabo i dutxes són a baix i hi ha unes escales una mica complicades, però bé.
Com que ha plogut tota la tarda, a internet, doncs. Allà mateix una mica de sopar (noodles, com no)
i de seguida se'm fan les 10 de la nit. Al meu “hotel” han tancat la porta exterior. I ara què faig?
Tinc dues claus, per tant, la que no és de l'habitació, ha de ser la de fora. Que espavilat que sóc!

Fotos Sawatdee Guest House:
















Quin dia més apassionant, eh? A qui no li agradi, que si posi fulles, que també heu de tenir-ho clar:

MANIES, LES JUSTES.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada