diumenge, 28 de juny del 2009

28/06/09


































DIA 27

Dia perdut. No sé si és per la ressaca o perquè aquí hi fa una calor realment insuportable, no estic fi del tot. Surto tard de l'habitació, em trobo en Chris i una seva amiga thai (que ven cosmètics i parla molt bé l'anglès), dinant. Ens hi afegim jo i el meu ordinador, però em sembla que a les màquines també els afecta la calor. No funciona!

Anem a l'habitació (l'ordinador i jo)i demà serà un altre dia. Al final, però m'he instal.lat el Firefox a veure si així va més bé. Em puc connectar a internet un altre cop però tant l'ordinador com la connexió van tan lents, em desespero. Només m'assabento que en Marc ja és a Bali.

DIA 28

Em torno a llevar tard i em torno a trobar en Chris bevent-se una Chang (aquest noi no para!). Li dic que vaig a la barberia i s'hi apunta. Després dinem, parlem i llegim per fer temps. A les 4 ens passarà a buscar un tuk-tuk I ens portarà al riu per fer una ruta en long-tail boat.

Al final, només som dues holandeses refetes, un francès i jo. En Chris s'escaqueja a última hora. Suposo que l'han avisat que aquesta ruta és un enganya-pagesos perquè parem a tres o quatre temples normalets (un quart d'hora a cada un) i tornem. A més, al tercer temple, ens fan pagar per veure quatre roques que es veuen des de la porta. Res, no ha valgut la pena. Chris, que et donguin.

Ja a Tony's Place, em dutxo i anem amb en Jean- Phillipe a sopar al mercat nocturn. Ens partim un peixot ben bo. Al costat del mercat hi ha una fira perquè demà comencen tres dies de festa budhista.
Està molt bé: atraccions, actuacions en directe, cinema a la fresca...

Després de passar pel Family Mart a comprar una cervesa, anem a l'hotel, bevem, xerrem i a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada