divendres, 12 de juny del 2009

12/06/09 - BUSCANT LA LLIBRERIA

Em llevo amb un objectiu súper ambiciós: canviar de guest house (serà emocionant, un gran repte...). No, no, és tan fàcil com creuar el carrer que talla amb Khao San i allà, a Thanon Ram Bhuttri hi ha “My Guest House”, surt a la guia. Té una zona comunitària amb sofàs i TV i cada dia posen una pel·li. Això sí, aquí no hi ha aigua calenta.

Ja instal.lat llegeixo un diari local en anglès (no sé com es diu) i veig que en Florentino s'ha gastat una millonada amb en CR7 i en KK. Em fan fàstic aquests espanyols prepotents que tal com estan les coses, passen per sobre de tot com si no anés amb ells.

També veig que en comptes de 6 hores de diferència, només n'hi ha 5 (no sabia que l'ipod tingués “reloj internacional”).

M'adono que tinc 2 problemes tecnològics: el “carregador” per a l'ordinador no funciona (ara que volia fer bloc) i que la targeta sd de la càmera no surt ni amb pinces. Ho haurem d'arreglar, això.
Després de tants descobriments vull anar a la llibreria dels meus “amics”, però descobreixo que la llibreria ja no existeix, ha entrat a la dimensió desconeguda...
Estava convençut que era a Thanon Tanao, però es veu que anava mal fixat. Vaig voltant amb el meu súper sentit de l'orientació i res, em sap greu però el llibre que us havia de comprar, l'haureu de tornar al prestatge.

Bé, almenys buscant la llibreria he pogut fer alguna foto:


Quants mariners deuen passar cada dia a comprar-se una gorra nova?



Si mai heu d'anar a una illa deserta, aquests kits de supervivència són per a vosaltres (menjar, sabó, llanterna, paraigües... no hi falta de res).



Si us falta omplir aquell racó de menjador i no sabeu amb què, puc consultar quan valdria enviar aquests budhes.



“Fàbrica de gel” per als granissats de Bangkok.

Després de tants impactes, avui, torno a “My Guest House”, casa meva. Llegeixo “La Vía Real” al sofà. De seguida es posa a ploure i de seguida demano menjar, posen “Any Given Sunday” i em quedo adormit a 2/4 de 9. Pujo a l'habitació, a la 5ena planta, cada dia més amunt. Quina mandra! Perdó, no me'n recordava:

MANIES, LES JUSTES.

7 comentaris:

  1. Kina llibreria??? No entenc res Ferri! M'he perdut ja i es el segon post!!! Jolin!! Pero escriu cada dia please k jo ja m'he enganxat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kuan vas a Birmania???

    ResponElimina
  2. Roser, has de llegir el dia anterior.
    És una llibreria on vaig conèixer els llibreters... a més en veuràs fotos

    ResponElimina
  3. Ei Ferrandilloes que els posts no estan ordenats!!!! jijijiji!!! Hi ha l'opció de modificar data i hora del post i així s'ordenarà ;) Apali, ja ho he llegit tot i ja ho he entès ara!! Encara k tinguis mapa no serveix de massa!!! MUA!

    ResponElimina
  4. M'encanta la foto dels kits de supervivència. Genial!

    ResponElimina
  5. Ferran ets l'amo! keep calm and carry on!

    ResponElimina
  6. jajajaja ferri jo vull un budha ja demanaré tarifes a mailboxes...si surt molt car..doncs una gorra marinera!

    ResponElimina
  7. Ei, Ferran, quina aventura, molt bé! Pel que fa al tema de l'orientació, tu no et preocupis, que ni ells mateixos en tenen massa, i com que quan els demanes si saben a on van, es giren, somriuen i et diuen: "Hai!", tampoc saps si t'entenen, et prenen el pèl o estan de guasa. En qualsevol cas, Bangkok és genial i la gent molt riallera!!! Una abraçada i cuida't molt!!!

    ResponElimina