diumenge, 14 de juny del 2009

14/06/09 - DIA PRODUCTIU (TAMPOC MASSA)


Avui m'he llevat d'hora i el primer que he fet ha estat rentar-me roba. Al costat, els que es rentaven les dents i veien aquell “suquillo” a la meva pica, em miraven... no sé, entre estranyats i amb fàstic.
La gent està carregada de manies.

La segona cosa que faré avui serà solucionar els problemes amb el carregador del portàtil i amb la targeta de la càmera. Vaig a l'I-store a demanar si em poden ajudar, però és un client americà el que em diu que vagi a Pantip Plaza. Cap allà doncs, 75 bahts de taxi. Me'n vaig al centre molt tranquil, els men in brown són aquí per protegir-me i per ajudar-me:



Això és acollonant, un centre comercial de tecnologia de cinc plantes i un moviment de gent increïble. I sí, tenen la solució als meus problemes. A la tercera parada que vaig, tenen el carregador per uns 8 €. A la següent, em saben treure la targeta de la càmera (ara ja sé perquè es deixen l'ungla petita tan llarga).

Per fer temps mentre para de ploure, vaig als magatzems de roba del costat. 6 plantes immenses, bàsicament de “botigues” de roba. Comptant que cada paradeta deu fer uns 10-12 metres quadrats...en surten moltes. En un cafè del centre comercial (Black Canyon Coffe. Fan un espresso boníssim), parlo amb unes thais “pijes”, a veure si em poden donar consells per al viatge. Res, sembla ser que només els agrada el shopping. Molt trempades, però, les thais “pijes”. Això és Pantip Plaza:



Un cop a fora, la càmera treu fum. Ara que es va fent fosc, m'agrada molt tot el que veig. A veure si sé aprofitar les possibilitats de la D5000 i a vosaltres també us agrada:

















Tinc gana i faig una petita ruta gastronòmica. Ous mooooolt salats, pinxo de sípia amb salsa mooooolt picant i uns noodles amb seafood fets al moment mooooolt bons:



Al tornar a “casa” pujo en un taxi (que pudent, que ens hem trunyat, taxista?).Arribo a l'hotel i documento els resultats d'aquest dia tan i tan productiu (quina feinada!):



Res més. Compro un mapa, faig una birra veient el primer set del Murray-Blake de Queen's (em sembla), i llegeixo que han detingut en Pete(r) Doherty per punxar-se heroïna en un avió. Només amb aquesta estona m'han picat 50 mosquits, com a mínim! A rascar-se doncs i...

MANIES, LES JUSTES.

6 comentaris:

  1. Els men in brown coneixeràn la ciutat però només parlen thai ... petit problema, potser!?

    Fantàstiques fotos. Són un molt bon reflexe de la ciutat dels àngels :)

    Estàn bon els "pinxitus" aquests del carrer, eh! Has de tastar els gelats que venen pel carrer (10THB). Gelat, amb arrós i cacahuets (opcional que te'l possin en plan bocata). Deliciós!

    A seguir disfrutant!

    ResponElimina
  2. et faràs una foto amb algun men in brown?

    per cert, no se si és la càmara o tu, però les fotos es veuen bé.

    per cert, si trobes algun gadget interessant ja l'enviaràs cap a vic no? amb 5 plantes alguna cosa interessant hi deu haver.

    ResponElimina
  3. Fotos genials Ferran!!! I kin xiringuito que tens muntat a l'habitació no??? Apali, disfruta molt i recorda que... MANIES LES JUSTES!!! Petons!!!

    ResponElimina
  4. gràcies pels comentaris.

    miriam, em vaig apuntar el local q em vas recomanar, a veure si algun dia m'hi passo.
    tb seguiré les recomanacions gastronòmiques.

    em va agradar molt bangkok at night, les fotos, surten soles (modo noche).

    roser, el xiringuito és un centre de comunicacions i d'entreteniment. no em falta de res, ja ho veus.

    sergi, com a gadget freak et puc proposar 1 joc de futbol amb robots controlats a distància. però no vaig buscar massa, es pot superar segur.

    ResponElimina
  5. Com va tot Ferran?
    La foto dels Man in Brown és de col·lecció. M'ho estic plantejant...

    Aprofito el teu blog per dir-te que un amic meu s'ha presentat a un concurs a la UOC i m'ha demanat que ho difongui entre els meus coneguts.
    Així que ja ho sabeu entreu en aquest enllaç i voteu l'opcio G.

    http://www.innovauoc.org/factoriaidea/

    Gràcies i que vagi bé. A veure si penges més fotos de cabines telefòniques, senyals, papereres públiques, etc. Je, je...

    ResponElimina
  6. Ferran volem actualització del blogg!!! No em diràs que el multicarregador ha fet fallida??? jijiji!!!

    ResponElimina