dimarts, 23 de juny del 2009

23/06/09 -























DIA 22

Ahir va ser un dia molt fluixet: canviar d'hotel, fer migdiada, sentir música de la paradeta de davant de l'habitació (avui...”Eye of the Tiger”, m'anima), dinar veient la gent passar (això és divertit, hi he passat dues hores), pel.li i cervesa... i sopar pizza (força bona, però s'ha fet esperar: després d'una hora i mitja els demano que em cobrin només l'aigua que he de marxar. Sembla que funciona, al final puc sopar). Res més, no vaig fer ni fotos.

DIA 23

Avui vaig a correus, dino sopa xinesa, aigua i gelat amb bunyol: 80 bahts. El braçalet me'n costa 250. El de la paradeta de música posa “Manipulating Woman” de Ladyhawke. Carai!

Em mudo per anar al “centru”. Pantalons muntables i sabates. Quin goig que faig. Ja vaig tard per a Jim Thompson's House, però el que no se m'escapa és el Gin-tònic de Tanqueray al Sirocco, pis 63 d'una de les torres més altes de la ciutat (recomanació de la Mir i la Roser, m'ha agradat). Beguda, olivetes, pistatxos, fotos, una bona estona per 423 (450 amb propina), pagats de gust.

El Chao Phraya Express ja està tancat, he de tornar en taxi un altre cop. Llegeixo (ja acabo el llibre, el deixaré per aquí), carrego l'ordinador al lavabo comunitari (és l'únic endoll que he sabut trobar), miro un tros de pel.li, escolto musiquilla i penso què faré demà.

1 comentari:

  1. Ferran, a la foto del ascensor, una planta més i era casa meva !!!! :)
    A que són espectaculars les vistes! Aiiiiiiii, quantes nits passades allà dalt! :)

    Apali, a seguir disfrutant!

    MOLT XULES TOTES LES FOTOS !!!

    ResponElimina